Friday, December 09, 2005

Schreibt mir einen Brief!

Schreibt mir einen Brief!
Erzählt mir eine Episode aus Eurem Leben, egal ob echt oder erfunden, schön oder tragisch. Aber schreibt mit der Hand. Ich sammel die Briefe bis... sagen wir Ende Dezember? Und stelle dann alle oder eine Auswahl auf meiner Homepage aus.... und verbreitet den Link zu diesem Artikel, vielleicht kommt ja mehr als ein Brief? Adresse gibt es auf Anfrage...

Writes me a letter!
Tells me an episode from your life, all the same whether genuine or invented, beautiful or tragic. But writes with the hand. I collect the letters to... say we at the end of December? And place then all or a selection on my homepage out.... and spread the left to this article, perhaps comes more than one letter? Address gives it on request...

(from unkreativ)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home